28 Temmuz 2009

Galatasaray 2009-2010






Nihayet Galatasaray'ın 2009 - 2010 sezonu formaları da görücüye çıktı. Formaları çok beğenenlerde var rezalet olarak değerlendirenler de. Genel görüşlerden bir ortalama alınca aslında tamda benim şahsi fikrimortaya çıkıyor. Beşiktaş'dan iyi Fenerbahce'den kötü olmuş Galatasarayın formaları.









Parçalı forma; Öncelik tabi ki parçalıda. Bence güzel olmuş. Geçtiğimiz yıllarda alışılan, kollar ve parçalar arasındaki renk zıtlığının(sarı kol kırmızı parça) bu sezon kullamılmayışı ve armanın sarı parçanın üzerinde bulunması, bazı arkadaşlarımız tarafından ağır eleştirilse de, ben zaman zaman bu tüp değişikliklerin gerekliliğine inanırım.

Ayrıca renkler konusunda da Adidas'a teşekkür etmek lazım. Lotto ve Umbro'nun, yıllarca Galatasaraylılara, Galatasaray ile hiç alakası olmayan renklerdeki giysileri Galatasaray forması diye giydirmesinin ardından, Adidas acele etmeden, renkleri her sene, birer ton değiştirerek, gerçek Galataray renklerine kavuşturdu formaları.
Bence eleştirilmesi gereken asıl konu, armaların yapıştırma olması. Neden su armaları formalara dikilecek şekilde üretmezler anlamış değilim.



Beyaz Forma; Gerçekten hiç özenilmeden yapılmış. Zaten Galatasaray'ın UEFA Kupasını kazandığı sene, Final maçında da giydiği, o beyaz formadan sonra, tutturamadı beyaz formada . Gerçi bu forma biraz o formayı andırıyor ama yine de olmamış. Özellikle Türk Telekom reklamı çok eğreti durmuş. Bana göre en zayıf halka beyaz forma.

İşte Beyaz Forma



Ve Mor Forma ; Tabik ki Gecenin bombasıydı. Gerçi haftalardır bir mor forma geleceği konuşuluyordu ama tonu, dizaynı bilinmediği için bir şeyler söylemek pek mümkün değildi. Tanıtımda mor formayı Arda'nın giymeside yönetimin, önümüzdeki yıllar için planladığı Arda merkezli Galatasaray projesinin bir parçasıydı bana göre. Arda artık Galatasaray'ın dışarıya açılan yüzü. (Tabiri caizse kapak güzeli)

Formaya geliince. Mor çok iddalı bir renk. Hali hazırda tutmuş bir turuncu varken, güzel bir dizaynla devam etmek daha akıllıca bir tercih olurdu(Kewell,Rijkaard). Şahsi olarak bakıcak olursam , mor benim favori rengim. Bana alternatif forma rengi seç deseler mor olsun derdim. Yine de storeye ugrayıp bir görmek lazım. Bakarsınız yine parçalı alırız.

Bu arada formaların sırt tarafını göremedim umarım reklam olayı abartılmamıstır.

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder