25 Ağustos 2012

Adını İddaa Koydum: Hermes'in Yolu


Sevgili iddaa severler! 

Sizler için, sizlerin parası cebinde kalsın diye iddaa tahminleri yapmayı bırakmıştım. Ancak Ersin Düzen'in Twitter üzerinden Fikret Engin'in tahminlerini paylaştığını görünce kendime haksızlık yaptığıma karar verdim. Paylaştığı bağlantıya tıklayıp sitenin manşetini görünce de iddaa tahminlerini bırakma kararımın yanlışlığından emin oldum. Manşette; Fikret Engin'in iddaanın bir numaralı ismi olduğu yazıyordu. Beynimden vurulmuşa döndüm.  Fikret Engin'in iddaanın bir numaralı ismi olduğu dünyada ben niye iddaa tahminlerini bırakıyorum diye derin bir sorgulama içine girdim. Belki tahminlerimi Ersin Düzen paylaşmıyor, gazetelerde boy boy yer almıyor ama bende en az Fikret Engin kadar başarısızım bu konuda. Fikret Engin bir numaraysa, iki numaraya kesinlikle kendi ismimi yazabilirim. 

Yatmak üzereyken yaşadığım bu olayın tesadüf olmadığını, bir gücün beni iddaa tahminleri yapmaya ittiğini düşünüyorum. Beni gece yarısı kupon yapmaya iten bu güç her neyse, Dünya'nın en gereksiz gücü olduğuna şüphe yok. Niye iddaa? Niye insanlığa katkısı olacak bir uğraş değil? Niye ben? Gibi sorular ilerleyen günlerde yanıtını bulacaktır diye umuyorum. Çünkü bu güç beni insanlar evini arabasını satıp iddaa'ya gömsün diye harekete geçirmiş olamaz. 
Siz iddaa severlerin gizemli güçle filan kaybedecek zamanınızın olmadığını ve ay sonu olması dolayısıyla paraya ihtiyacınız olduğunun bilincindeyim. Bu yüzden lafı fazla uzatmayacağım. Eminim içinizde, elindeki son parayı da iddaa'ya yatıracak olanlar vardır. İşte bunun bana yüklediği sorumlulukla gözlerim kan çanağına dönene kadar çalışıp hazırladığım Cumartesi kuponlarım: 


Banko Kupon 
262 Fiorentina-Udinese                        Tahmin: MS 1       Oran: 1.80 
303 Valenciennes-Ajaccio                    Tahmin: Alt           Oran: 1.45 
317 Fenerbahçe-Gaziantep                   Tahmin: KG Var   Oran: 1.75 
316 Akhisar Bel-Gençlerbirliği              Tahmin: MS 2       Oran: 2.10 

Sürpriz Kupon 
317 Fenerbahçe-Gaziantepspor           Tahmin: MS 2       Oran: 7.50 
290 Adanaspor-Şanlıurfaspor              Tahmin MS 0        Oran: 3.10 
303 Valenciennes-Ajaccio                   Tahmin: İY/MS 0/0  Oran: 4.50
262 Fiorentina-Udinese                       Tahmin: İY 1          Oran: 2.55 

Bol şanslar. Geçmiş kuponlarıma bakılırsa şansa çok ihtiyacınız olacak. Keyifli bir hafta sonu diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder